اما بعد...
یادم می یاد چند وقت پیش بود که یکی از مسئولین صداو سیما اعلام کرد ساختن فیلم وسریال با مضمون عشق مثلثی ونمی دونم مربعی ممنوعه اما حالا الآن دوباره از شبکه سه سریالی در حال پخشه که همین مضمون رو داره غریب یا قریب عاشق دختر خالشه که شوهر داره 
4 راه حل اینکه بتونم این مسئله رو از گردن مسئولین رد کنم اینه که :

1- بگم این ممنوعیت برا عشق های مثلثی که هیچکوم از رغبا هنوز با معشوق ماجرا ازدواج نکردند.
بنابراین چون اینجا یک حسابان عشقی در کاره و مثلث نیست و موضوع یک عشق حرامه داخل در عشق های مثلثی نمی شه.
2- چون فقط غریب یا قریب عاشق مریمه وادیب شوهر مریم زیاد از خودش ابراز عشق نمیکنه پس فقط یک عاشق داریم موضوع داخل در عشق مثلثی نمیشه ودر اصل مطلب جدیدی به نام عشق حرام در کاره که ساختش ممنوع نشده.
3-اصلا ماجرا مربوط به عشق نیست نرگس محمدی دوباره داشته فیلم بازی می کرده وباید همه خانواده اش یه جوری سربه نیست بشن تا رول بدبخت ترین آدم رو خوب اجرا کنه وطبق معمول هم بایدبا عامل مرگ بردارش هم ازدواج کنه وانقلاب ومبارزه و22بهمن هم اصلا مهم نیست
(اخه ما که فعالیت انقلابی از کسی تواین فیلم ندیدیم همش دارن کشته میشن یا دستگیر البته گفته باشم محض حظ آبرو یه روحانی هم دارن )
4- به قول بعضیا سریال رو نگاه کنم وبا آهنگ اول آخرش هم برم تو حال وبا خودم بگم ان شاءالله گربه است.
فرضیه من در مورد این سریال:
قرار بوده یه بودجه ای صرف بشه که شده
دهه فجر امسال که تموم کاش برا سال دیگه یه فکری بکنن که مضمون انقلاب مثلثی نشه ونرگس محمدی هم همه خانواده اش سر به نیست نشن.
