روزگار...

روزگار بر ما میگذرد ولی ما از روزگار نمیگذریم ...

زمانی مردانی که مرد بودند از این دیار٬از این زمان واز این روزگار گذشتندوآنقدر دور شدند که روزگارشان از زمان ها ودیارها گذشت وآنگونه شد که روزگار وزمانه همیشه زمانه ی آنهاست.

نفس نفس ٬دم به دم ٬مردانی که میدانستند که چه می خواهند وخدا(جل جلاله) از آنها چه می خواهد.

وآری «من عرف نفسه فقد عرف ربه»"کسی که خود راشناخت به تحقیق که خدا را شناخته است"  وآنگاه ازنردبام آسمان با لا رفتند وخداوند دستشان راگرفت و منتظر ما ماند تا شاید ما هم از آن گذرگاه بگذریم.

ما به کجا میرویم از کدام مسیر رهسپار کدام خداییم ?! او كه آنها عاشقانه برايش زيستند يا هماني كه فقظ به دلهاي پاك نگاه مي كند نه به نگاه هاي ناپاك ونه به حسابهاي ناپاك .

                                      لحظه لحظه مي ستايمات اي جل جلاله

آسمان

بسم الله الرحمن الرحیم

اما بعد ...

خداوند در همه جا است اما در مخیله آدمها خدا در آسمان است .   " ابن سینا "

به آسمان وخدای آسمان فکر کنید تا بتوانید به زمینی ها زندگی کنید .  "یوهان برامس "

تا خودت را نشاخته ای نه زمین را می توانی بشناسی ونه آسمان را .  "فرانسوا رابله"

 وفصل الخطاب:

امام علی (علیه اسلام)می فرمایند :"من عرف نفسه فقد عرف ربه"